
Ať už vládne doba covidová, nebo chodíte pracovat do kanceláře, dodržujte následující pravidla:
🍏 Zůstaňte v kontaktu. V tom lidském. Na místě je více než kdy jindy otázka na kolegu: „Jak se máš?“
🍏 Přijměte, že kolegové toho z domova možná neudělají tolik jako v práci. Jste si ale jistí, kolik toho skutečně udělají v kanceláři?
🍏 Uvědomte si, že rodiče na home-office se školními dětmi pracují double-shift za 1 mzdu. Zaslouží si poklonu.
🍏 Přehodnoťte pracovní priority.
🍏 Buďte ke kolegům otevření, ne direktivní. Domluvte se na požadovaném „denním výkonu“ s přihlédnutím na priority a podmínky home-office.
🍏 Buďte nápomocní. Svůj pracovní vztah podpoříte více než kdy jindy otázkou: „S čím ti můžu pomoct?“
🍏 Obdarujte kolegy. Poděkujte jim. Udělejte jim radost.
🍏 Nezapomeňte na sebe! Zvolněte a dobíjejte se.
Jsem Eva Weberová, koučka a lektorka úspěšného leadershipu.
Spolu najdeme řešení!